Korporativna moda predstavlja više od same odjeće
Korporativna moda Vašu ekipu pretvara u tim i prenosi vrijednosti i identitet Vaše tvrtke. Pokazat ćemo Vam kako možete svojom individualnom modnom kolekcijom oduševiti stranke i ekipu.
Korporativna moda predstavlja puno više od samo odjeće koju vaši zaposlenici nose na poslu. To je prije svega način da njegujete ugled Vaše tvrtke.
Korporativna moda je dio Vašeg brenda, baš kao što su to Vaš logotip i boje tvrtke. Cilj je stvoriti sveobuhvatan koncept odjeće koji se temelji na korporativnom dizajnu tvrtke i može se dugoročno koristiti.
Pored modnog izgleda, tu je i psihološki aspekt. Korporativna odjeća treba predstavljati sliku Vaše tvrtke i izražavati individualnost vašeg branda. Jedinstvenim izgledom zaposlenika, klijenti Vas pamte i razvijaju osjećaj pripadnosti. Nema ničega što bi moglo ometati profesionalni prvi utisak.
Također, kroz individualnu i modernu odjeću pokazujete da je kvalitetna oprema važna za Vašu ekipu. To povećava osjećaj pripadnosti i solidarnosti unutar tvrtke.
Individualni ljudi, individualna odjeća
Poznajemo zahtjeve različitih sektora i djelatnosti i rado ćemo Vam pomoći da predstavite tvrtku na najbolji mogući način. Naši stručnjaci će Vas pratiti kroz cijeli proces od odabira do isporuke nove korporativne modne kolekcije. Dogovorite sastanak s nama!
Danas radna odjeća mora predstavljati više od same praktičnosti i čvrstoće. Mora kombinirati modni izgled s funkcionalnim elementima, a da pritom ne ograničava korisnika.
Nema druge odjeće koju zaposlenici nose toliko često i toliko dugo kao svoje uniforme. Prilikom kreiranja Vašeg individualnog koncepta, pored izgleda, kvaliteta odjeće i sigurnost korisnika moraju imati značajnu ulogu. Kvalitetni znakovi, poput standarda OEKO-TEX® 100, potvrđuju da odjeća nije toksična i štetna.
Kako bi se povećala prihvaćenost, odjeća mora biti udobna, jednostavna za njegu i istovremeno izdržljiva. Odaberite odjeću koja, čak i nakon čestog pranja, neće izgubiti elastičnost i boje.
Otkrijte široku paletu HAKRO® korporativnoga asortimana proizvoda.
Razmislite od kojih dijelova se treba sastojati Vaša poslovna modna kolekcija. Jesu li vaši zaposlenici u kontaktu s klijentima? Radite li na otvorenom i trebate li posebnu zaštitnu opremu koja će ih štititi od opasnosti na radu? Svaki odjel, svaka industrija ima različite zahtjeve u pogledu odjeće.
Slojevi odjeće : Dobro opremljeni kroz čitavu godinu
S principom troslojnoga odijevanja Vaša je ekipa dobro opremljena (čak i na otvorenom) kroz čitavu godinu. S obzirom na vrijeme, odjeća se nosi samostalno ili slojevito:
ODABERITE BOJU: Postoje boje koje su specifične za vašu branšu i kojih se želite držati, ili ste već odredili boje za izgled tvrtke? Naši stručnjaci Vam mogu pokazati kako uspješno predstaviti svoju tvrtku uz pravu kombinaciju boja.
PAZITE NA PRAVI MATERIJAL: Ako je moguće, prilagodite materijal mjestu upotrebe i aktivnosti. Čisti pamuk je bolji za unutarnju upotrebu jer odmah upija vlagu. Na otvorenom se preporuča prozračna odjeća koja će tijelo održavati suhim čak i tijekom napornog rada.
PRONAĐITE PRAVU VELIČINU: Vaši zaposlenici moraju se osjećati udobno. Stoga je važno unaprijed odrediti veličinu svake zaposlene osobe. Bolje je isprobati nego mijenjati - rado ćemo Vam poslati set veličina koje ćete moći isprobati.
Što više sudjelujete u odabiru nove radne odjeće, veće će biti prihvaćanje i identitet Vašeg poduzeća prenesen vanjskom svijetu. Moj osobni savjet: Neka svaki zaposlenik odabere svoje omiljene komade iz unaprijed određenog asortimana – Evelyn J., Schloffer stručnjakinja za OZO
S logotipom ili sloganom vašeg poduzeća obična majica, košulja ili jakna postaje vaše korporativno odijelo. Međutim, posebno kod zaštitnih odijela, važno je paziti da zaštitna funkcija ne bude ugrožena doradom. Bilo da se radi o tisku, sitotisku ili vezenju - naši iskusni stručnjaci rado će Vam dati savjet o najprikladnijem postupku.
Pročitajte više na Schloffer Logoservice
Oduševite svoje stranke i zaposlenike zaštitnim naočalama ili kapom s Vašim logotipom.
Broj potrebnih komada odjeće po zaposleniku također ovisi o vrsti aktivnosti. Ako zaposlenik dolazi u osobni kontakt s klijentima ili ako se odjeća koristi dulje vrijeme, možda će biti potrebno zamijeniti odjeću tijekom dana. Kao vodič, možete koristiti sljedeće pravilo:
OSNOVNI SLOJ: Ako majicu/polo majicu nosite direktno na koži, svaki zaposlenik trebao bi imati najmanje 5 komada kako bi svaki dan mogao obući novi komad i tjedno prati. Preporučamo da dodate još 2-3 komada za zamjenu.
SREDNJI SLOJ: Odjeća koja ima malo ili nimalo kontakta s kožom (npr. pulover) ne mora se prati svaki dan. Svakom zaposleniku dodijelite 3 komada i, ako je potrebno, još jedan dodatni komad.
VANJSKI SLOJ: Iskustva su pokazala da je dovoljan 1 komad po zaposleniku. Ovdje je važno kombinirati različite komade kako bi Vaši zaposlenici bili dobro opremljeni tijekom cijele godine. Dodatni komad je smislen samo u slučaju intenzivne uporabe.
Preporučujemo da pri narudžbi planirate (uzmete u obzir) nekoliko dodatnih komada u standardnim veličinama kao rezervu. To znači da ćete imati odjeću spremnu za moguće nove zaposlenike, a veće količine oplemenjene odjeće bit će znatno povoljnije od manjih količina.
Naravno, stojimo Vam na raspolaganju za dodatne narudžbe ili naknadno proširenje Vaše individualne kolekcije. Radujemo se Vašem upitu.